DomAktualnościTop dziesięć gorących trendów w branży półprzewodnikowej w 2022-P10

Top dziesięć gorących trendów w branży półprzewodnikowej w 2022-P10


Meta-kosmiczne produkty koncepcyjne są trudne do wylądowania w 2022 roku


W 2021 r. Karnawał zwany "Metaverse" zamiatną świat-w kwietniu, bajt skok zainwestował 100 milionów dolarów w Meta Universe Concept Company Company Qiankun; W maju, Facebook zmienił nazwę do Meta, mówiąc, że przekształciłoby się w firmę Meta Universe w ciągu pięciu lat; W sierpniu, start VR Pico ujawnił, że został nabyty przez bajt skokowy do 9 miliardów dolarów.

Microsoft ogłosił rozwiązanie Enterprise Metacosmos na konferencji Inspire Global Partner w sierpniu; VR STARTUP Pico ujawnił, że został nabyty przez bajt skoki do 9 miliardów dolarów.

Przez pewien czas Global High-Tech Enterprises widzi ogromny rynek Blue Ocean i rozpoczął początkowy układ przemysłu meta-wszechświata jeden po drugim.

Sama meta-wszechświata nie jest technologią, ale koncepcją i koncepcją, która opiera się na rozszerzonej technologii rzeczywistości, aby zapewnić wciągające doświadczenie, a cyfrowa technologia bliźniacza do generowania lustrzanego wizerunku rzeczywistego świata.

Jego przybycie wymaga integracji różnych nowych technologii, takich jak 5g, 6g, sztuczna inteligencja, duże dane i tak dalej.

W sierpniu 2021 r. NVIDIA wykorzystała 14-sekundową wersję Huang Renxun w 14-sekundowej "cyfrowej stand-in", aby pokazać swoje mięśnie dla Cloud Universe Platform Omniverse, który jest uważany za bieżący "infrastruktura meta-wszechświata".

Według NVIDIA AR jest sposobem, w jaki AI wchodzi do rzeczywistego świata z Omniverse, podczas gdy VR jest "Wormhole" używany do wejścia do Omniverse.

Meta-Universe ma na celu zbudowanie trwałej wirtualnej wspólnej przestrzeni, nadal utrzymując percepcję i doświadczenie prawdziwego świata.

Urządzenia VR / AR są uważane za najlepsze "wejście" meta-wszechświata dla użytkowników. Innymi słowy, popularność urządzeń VR / AR staną się również kluczem do rozwoju przemysłu Meta-Universe.

To, co jest żenujące jest to, że wskaźnik popularyzacji sprzętu VR, który jest uważany za wejście do "Meta-Universe", jest jeszcze niski do tej pory i jest uważany za "niedojrzały produkt".

Oznacza to również, że nadal jesteśmy długa droga od otwarcia meta-wszechświata.

Chociaż koncepcja Meta-Universe jest popularna, wierzymy, że czekanie i zobaczenia nadal będą główną emocją high-tech przedsiębiorstw w kierunku koncepcji meta-wszechświata w nadchodzącym roku.

Ale pewne jest to, że napędzany przez koncepcję meta-wszechświata, więcej producentów zacznie wejść na rynek VR / AR w 2022 roku.